زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:34 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 621
نویسنده پیام
xt3 آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 16 /2 /1392
محل زندگی: اهواز خودمون
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
تــاریــخـــچــه پــارکــور اهــواز
تــاریــخـــچــه پــارکــور اهــواز



تراسور مهدی حردانی، تراسور محمد غلامی ، پارکور اهواز ، آرمان ، تراسور آرمان ، پارکور کاران اهوازی ، پارکور خوزستان ، مهدی حردانی ، محمد غلامی ، احسان ، بهرام عباسی ، بهرام ، مرتضی حسینی ، پارکور خوزستان


با سلام خدمت همه بینندگان محترم این وبلاگ، حضور شما همیشه باعث سرافرازی گروه پارکور اهواز خواهد شد، امروز با یک مطلب کاملا متفاوت نسبت به بقیه در خدمت شما خواهم بود. کوچیک شما محمد غلامی.
همه دوستان مستحضر هستند که اولین گام پارکور در شهر اهواز، گروه سه نفره ای بود که کودک نوپای پارکور رو در شهر اهواز وادار به قدم زدن کردند، اولین حضور پارکور در شهر اهواز، توسط سه نفر ورزش کار شروع شد که کم کم تمرینات جدی تر از قبل شد، و پیشرفتهای زیادی در ضمینه پارکور بدست آمد، ولی بدلیل نبود فضای مناسب و همچنین نبود منبع اصلی تری برای بالا بردن سطح تیم رشد و پیشرفت گروه مدتی به تاخیر افتاد، ولی با تلاش های بیشتر تراسور بهرام عباسی یکی از قدیمی ترین پارکور کار اهواز و بنده حقیر (محمد غلامی) تمرینات روبه پیشرفت های زیادی در ضمینه پارکور سوق یافت، اعضای پارکور در شروع کار خود 3 نفر بودند که جا داره از مرتضی حسینی یکی از دوستان اینجانب تشکر و قدردانی بنمایم، محدوده تمرین بیشتر شد.
اولین مکانی که تمرین گروهی در آنجا انجامید، جنب کتابخانه مرکزی کیانپارس بود، که ساده ترین تمرین ها، در آن محل انجام میشد، کم کم وسعت تمرینات بیشتر شد و مکان به مکان اهواز با قدم های تراسورها رنگ دیگری گرفت، تاجایی که هرمکانی رو برای تمرین پارکور انتخاب میکردیم و تمرین پارکور در آن محل انجام میشد.
اولین افرادی که پارکور رو در اهواز شروع کردند : محمد غلامی ، مرتضی حسینی ، پویا نورعلی ، بهرام عباسی ، روح الله محمدی بودند که جز اولین نفرات تیم شدند.
سال 84 بود که علاقه شدیدی به فرار از موانع پیدا کردم، دلیل علاقه من به فرار از موانع، آزاد بودن در شرایطی بود که احساس میکردم جاذبه، مانع، هوا، جو، همه و همه مانع از آزاد بودن انسان میشود، خیلی سعی کردم تا بتوانم پاسخی به این نیازم بدهم ولی متاسفانه جایی نبود، و تقریبا میشه گفت از این ورزش خسته شدم و دنبال آن را نگرفتم.
حدودا اواخر سال 85 بود که فیلم هایی از پارکور رو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کرد، با دیدن این فیلم ها مانند ( یاماکاسی ، مرز 13 و...) شعله اشتیاقم چند برابر شد، و شروع کردم به گشتن مطالب از اینترنت، و آشنا شدن با کسایی که در شهرهای دیگه ای از کشور، پارکور رو شروع کرده اند، یکی از بهترین دوستانی که مشوق بنده بود پویا نورعلی بود که شوق من رو چندبرابر میکرد، هرطوری بود فیلم هارو گیر اوردم و با چندین هزار بار دیدنشون، چند حرکت ابتدایی رو یادگرفتم و با کلی تمرین، مشکلات و ضعف های پیش روی خودم رو تا حد توان برطرف کردم، و تونستم برای اولین بار در شهر اهواز گروهی رو تشکیل بدم و تمرین هارو با دوستان جدیدی که پیدا کردم شروع کنم.
بهرام عباسی، یکی از بهترین دوستان و جز بهترین پارکورکاران اهواز، مدام در تکاپو بود تا جایی که بارها بدلیل تمرین زیاد آسیب های جدی به بدن خودش وارد شد، و زمانی که سربازی رفت هم دست از تمرین برنداشت، و خوشبختانه با افتخار میگم بهرام یکی از بهترین های پارکور اهوازه.
اواخر سال 88 بود که اولین کلیپ پارکور اهواز رو منتشر کردیم، تصویر بردار و تدوین گر این اثر پویا شکیبایی بود که اون روزها جز بهترین روزها در خاطره من است، زمانی که امیر حسین علم اوایل ورودش به پارکور بود، و همچنین خیلی دیگه از اعضای پارکور اهواز که اون زمان عضو تیم بودند لینک کلیپ کلیپ اوایل سال 90 بود که کلیپ رو آپلود کردم.
تراسور مهدی حردانی، اون وقتا تازه کار بود و چیز زیادی از پارکور نمیدونست، انعطاف پذیری خوب اون و استعداد بالای وی سبب شد در این کلیپ نقش کسی که از روی میز پینگ پونگ افتاده رو برای چند ثانیه اجرا کنه.
بعد از ظهر تابستان سال 90 بود که مهدی حردانی رو در پارک چوبی کیانپارس دیدم که قصد وارو زدن داره، قیافش واسم خیلی آشنا بود، بعد از اینکه جلو رفتم یادم اومد عضو تیمه، این شد که مهدی حردانی با گروه حرفه ای تیم شروع به تمرین کردن کرد، استعداد و آمادگی بالا و توان منحصر بفردش سبب شد در مدت کوتاهی پیشرفت های زیادی هم در ضمینه پارکور و هم فری رانینگ داشته باشه، هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت های پیدا میکرد، استمرار تمرینات وی بسیار خوب بود به نحوی که هم با گروه پارکور اهواز تمرین میکرد و نیز به باشگاه ژیمناستیک برای بالا بردن قدرت و سرعت عمل خود رفت، مهدی حردانی در مدتی حدودا 2 سال پیشرفت های قابل توجهی کرد.
اولین کلیپ تبلیغاتی که برای سیتی سنتر مهزیار - آرمان سیستم ساخته شد، مهدی حردانی نقش موثری در این کلیپ رو ایفا کرد.
قسمت دوم کلیپ تبلیغاتی که برای سیتی سنتر مهزیار - آرمان سیستم ساخته شد، بازهم مهدی حردانی نقش کامل تر و موثر تری رو ایفا کرد به نحوی که ر قسمت سوم کلیپ، مهدی حردانی نقش اول این کلیپ کوتاه تبلیغات را ایفا کرد.
بعد از آن مهدی حردانی روز به روز شروع به پیشرفت های والایی در ضمینه پارکور و خصوصا فری رانینگ ( حرکات نمایشی ) نصیب خود کرد.
آخرین و یکی از کم نظیر ترین کلیپ هایی که در سطح وسیعی منتشر شد، کلیپ Various Sport است که مهدی حردانی یکی نقش پردازان نمونه این کلیپ در آن حرکات نمایشی خود را به نمایش قرار داد، همچنین در جدیدترین کلیپ پارکور اهواز قرار است مهدی حردانی تمام حرکات نمایشی خودرا نمایش بده.
چند کلیپ ادیت نشده از مهدی حردانی در وبلاگ پارکور اهواز وجود دارد که لینک آنهارا برای مشاهده در اختیار شما قرار خواهم داد.
کلیپ اول
کلیپ دوم
کلیپ سوم
واریور اسپورت
پشت صحنه واریور اسپورت


با تشکر خاص از شما خواننده محترم
پارکور اهواز
محمد غلامی

منبع: http://www.xt3.parkour.mihanblog.com


تراسور مهدی حردانی، تراسور محمد غلامی ، پارکور اهواز ، آرمان ، تراسور آرمان ، پارکور کاران اهوازی ، پارکور خوزستان ، مهدی حردانی ، محمد غلامی ، احسان ، بهرام عباسی ، بهرام ، مرتضی حسینی ، پارکور خوزستان


امضای کاربر : پارکور یعنی، همه جا ارث من است، مال من است و در اختیار من است.
پارکور یعنی، هیجان یه نفس در سینه حبس شده.
پارکور اهواز
جمعه 03 خرداد 1392 - 02:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saheb آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 13 /6 /1398

پاسخ : 1 RE تــاریــخـــچــه پــارکــور اهــواز
ممنون دست شما درد نکنه

امضای کاربر : [ul][li]خرید فالوور اینستاگرام[/li][/ul]
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 02:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | تــاریــخـــچــه پــارکــور اهــواز | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS