loading...
سایت پارکور اهواز
آخرین ارسال های انجمن
تراسور محمد غلامی بازدید : 471 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

علی عاشوری،  قهرمان کشور

 

علی عاشوری قهرمانی بی نشان

کسب قهرمانی سطح جهانی در رشته کاراته را به کاراته کار کشور، قهرمان علی عاشوری تبریک عرض میکنیم.

علی عاشوری با وجود اینکه می توانست براحتی حریف اسرائیلی خود را شکست بدهد، ولی رسم جوانمردی به جا آورد، و با حریف اسرائیل خود مبارزه نکرد.

تراسور محمد غلامی بازدید : 339 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (2)

پارکور پر از نشاط، هیجان و استرس!

 

مصاحبه ،محمد غلامی،  بهرام عباسی ،با شبکه ،خبر گذاری، ایسنا

شاید تصور این که بتوانید از موانع سخت بپرید، خیلی سخت و شاید حتی عذاب‌آور باشد اما با روی کار آمدن رشته ای به نام "پارکور" یا همان شهرنوردی دیگر پریدن از موانع سخت، دور از تصور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، پارکور رشته‌ای تقریبا ناشناخته است که هنوز آنچنان که باید در بین رشته‌های ورزشی ایران به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، جا نیفتاده است. در اهواز شش، هفت سالی است که گروهی از جوانان به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنند.

تراسور محمد غلامی بازدید : 407 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (3)


با عرض ادب و احترام خاص خدمت دوستان عزیز،
علاقه مندان به پارکور در شهر اهواز
از کلیه علاقه مندان دعوت میشود، برای ثبت نام اولیه در رشته پارکور ( شهر نوردی)، به نکات ذیل دقت بفرمایید.
حداقل سن برای افراد، بالای 14 سال است، همچنین سابقه ورزشی نیاز است،
برای ثبت نام، به این صورت عمل بفرمایید:
در متن پیامک خود، ابتدا کلمه   پارکور     سپس نام و نام خانوادگی، سن و سابقه ورزشی، و  آدرس محل سکونت خود را از طریق شماره تماس خودتان، به شماره پیامک 30007546 ارسال نمایید، مثال:



 

 پارکور - محمد غلامی، 22 ، 5 سال پارکور، اهواز


 30007546

 

 

بعد از ارسال پیامک و دریافت گزارش ارسال، در صرت تایید حضورتان، پیامک تمرین برای شما ارسال خواهد شد،
قابل ذکر است، برای امنیت بیشتر مشخصات شما، پس از رویت پیامک ها و بایگانی آنها، مشخصات شما از روی سامانه پاک خواهد شد،
هزینه ثبت نام، مبلغ  100000 ریال معادل یک صد هزار ریال می باشد، که این هزینه تنها یکبار از هنرجو گرفته میشود و تماما به عنوان هزینه ثبت نام می باشد،
افرادی که سابقه ورزشی ندارند، این هزینه معادل 150000 ریال خواهد بود،


سوالات متداولی که برای اولین بار در ذهن هر هنرجویی پیش خواهد آمد،
= سوالات متداول،
1-آدرس محل تمرین شما کجاست؟
خدمت شما عارضم، تا برپایی باشگاه تمرینات در محل های مطمون و امن برگزار خواهد شد، که در این محل ها خطرات جانی و مالی  نسبتا کم است.
2- بنده در وب سایت شما خیلی وقت پیش ثبت نام کردم اما متاسفانه هیچ پیام تمرینی برای بنده ارسال نشده است؟
ببینید، ممکن است اطلاعات ثبت نام شما ناقص بوده و یا شماره تماسی برای ارسال پیامک قرار نداده اید، یا ممکن است امکان ثبت نام شما به هر دلیلی قابل قبول نبوده است، به همین دلیل پیامکی برای شما ارسال نشده است.
3- آقا احسان ممکنه من بعد از اینکه سر تمرین اومدم نتونم ادامه بدم، حالا هر دلیلی که فکر میکنید باشه، یا من نتونم یا.... درکل، اگه منصرف شدم، تکلیف اون هزینه من چی میشه؟
(این نظر مربوط به فرم قبلیه ثبت نام است) - ببینید، شما بعد از اینکه ثبت نام کردید، و پیامک تمرین واستون ارسال شد، و برای اولین بار بر سر تمرین حاضر شدید، اونجاست که بنده شماره حسابم رو میدم و میتونید به صورت کارت به کارت هزینه را واریز نمایید، یعنی واریز هزینه بستگی به خود شما دارد،
بهتر به قبل از ثبت نام فکرهای خودتون رو بکنید که آیا علاقه ای به تمرین در این رشته دارید یا خیر.
4- سلام ممکنه بپرسم شما دقیقا چی آموزش میدید؟
ببینید ورزشی که ما چند ساله با اون سر و کار داریم، ورزشی به نام پارکور است، که در زمان آتی آن را با لغت فارسی شهر نوردی می شناسند، در کل تمرین اصلی ما شهر نوردیه ولی در کنار شهر نوردی کمی هم به حرکات نمایشی یا فری رانینگ خواهیم پرداخت.
5- آیا این ورزش برای تناسب اندام مفید است یا خیر، برای از بیت بردن چربی های بدن، اثری دارد یا خیر؟
پارکور ورزشی است که تناسب اندام خوبی را به ارمغان دارد؛ کسایی که پارکور کار می کنند خوش اندام ترین افراد هستند و این بدلیل کاربردی بودن حرکات است، یعنی همزمانی که شما یه حرکت رو تمرین میکنید، بدنسازی آن را هم تمرین میکنید،
برای چربی سوزی بدلیل تحرک بالا، و سوخت ساز بسیار بدن، بسیار مناسب است/


منتظر سولات شما هستیم.
با تشکر فراوان
پارکور اهواز
محمد غلامی

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 367 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

 

تراسور محمد غلامی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باعرض سلام و احترام

احتراما به اطلاع تراسور های عزیز می رساند، روز جمعه 14/4/91 گردهمایی تیم های پارکور استان خوزستان در شهر اهواز خواهد بود،

تیم دزفول با مربی گری استاد مهرداد رکنی، تیم شوش با مربی گری استاد علی سرخه و تیم اهواز با مربی گری محمد غلامی، در شهر اهواز حصور خواهند یافت.

این تمرین دسته جمعی برای تقویت روحیه اعضای محترم تیم، و همبستگی بهتر انجام خواهد پذیرفت، از کلیه علاقه مندانی که علاقه به شرکت در این تمرین دسته جمعی دارند، تقاضا می شود، قبل از حضور تراسور محمد غلامی(احسان) را مطلع بفرمایید.

با تشکر فراوان

تراسور مهرداد رکنی

تراسور علی سرخه

تراسور محمد غلامی (احسان)

پارکور خوزستان پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 383 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

عرض سلام و ارادت خاص خدمت همه دوستان عزیز،
همچنین عرض تشکر دارم، خدمت گروه گرافیت " چیز " همچنین تشکر ویژه و خاص خدمت سرکار خانم ساناز حمید، طراح و پیاده کننده طرح زیر،



کاری بسیاز زیبا از گروه چیز - طراحی و اجرا ساناز حمید
ادامه تصاویر در ادامه مطلب

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 467 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (1)
با عرض ادب و احترام به اطلاع تعدادی از عزیزان که برای فستیوال خود را آماده کرده بودند میرسانم: گروه پارکور اهواز با سرپرسی محمد غلامی بعد از ظهر روز 14 تیر ماه برابر با 4شنبه از شهر اهواز حرکت خواهیم کرد، و در صورتی که بتوانیم در باشگاه شوش تمرین خواهیم کرد، سپس روز بعد آمادگی خود را مبنی بر شرکت در فستیوال، با برپایی تمرین هماهنگ نشان خواهیم داد. لازم به ذکر است به اضای هرنفر 15 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب و هزینه خوراک به همراه داشته باشید. با تشکر فراوان پارکور اهواز تراسور محمد غلامی
تراسور محمد غلامی بازدید : 513 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

یا اَبَاالحَسَنِ یا موُسَی بنَ جَعفَرٍ اَیُّهَا الکاظِمُ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه



شهادت باب الحوائج امام موسی بن جعفر تسلیت باد.

 

پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 513 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (2)

با عرض سلام

از اینکه وبلاگ پارکور اهواز را برای گذر وقتتان انتخاب کرده اید کمال سپاس و قدردانی را دارم.

پیش سخن پارکور اهواز: اینجانب محمد غلامی حدود 4 سالی است که در خدمت رشد فکری و تقویت جسمی جوانان و نوجوانان شهرم فعالیت میکنم، و در این راه از تمام توانم استفاده کرده ام و برخود وظیفه میدانم، آنچه را که میدانم به دیگران هم آموزش بدهم، و در جهت رشد و ترویج پارکور از تمام توانم استفاده کنم.

پارکور اهواز چیست؟: در این کلاس ها نه ترویج هیچ فرقه ای میشود و نه مشکلی اجتماعی برای کسی پیش می آید، در دید اول پذیرش این اصل که پارکور ورزشی سالم و بدون خطر است کاملا مشکل است و ثابت کردن این مسئله بسیار دشوار است، اما پارکور در ابتدا بدن تراسور و در مرور زمان ذهنیت تراسور را میسازد و آماده برخورد با هرمشکلی و هر مانعی میکند، بدن را ورزیده و ذهن را از مشغول بودن دور میکند.

شرایط اعضای جدید چگونه است؟: سعی شده از افراد ناسالمی که در اجتماع جز افراد ناهنجاری محسوب میشوند، پذیرش ثبت نام نشود، و مدارک آنها از آمار گروه کاملا حذف میشوند،  اخلاقی سالم و خالی از هرگونه ناهنجاری اجتماعی مد نظر است و  همین باعث سالم نگه داشته شدن گروه میشود، قابل ذکر است  بدلیل پر شدن حد نساب نفرات تیم، امکان دارد نفرات جدید ثبت نام نشوند و پیامک برای آنها ارسال نشود، حداقل 15 دقیقه قبل از شروع تمرین ، در محل تمرین حاظر باشید.

قوانین عضویت:  پذیرش افرادی که زیر 13سال تمام باشند امکان پذیر نیست ، پذیرش افرادی که مبتلا به بیماری های ( آسم شدید، کم خونی شدید، فشار خون بالا، قندی بالا، مشکل استخوان بندی، و...) باشند امکان پذیر نیست، پذیرش افرادی  که شکستگی استخوان ، و مبتلا به پوکی استخوان و.. باشند امکان پذیر نیست.

ضوابط اعضا: الف) پس از عضویت در تیم بند های پائین را نمی توانند انجام دهند مگر با لغو عضویت،

1-ترویج و نشر فرقه های نو ظهور 2-ترویج و نشر مطالب سیاسی 3-سوء استفاده از ورزش پارکور برای منافع شخصی 4-ایجاد گروه و عضو گیری (بدون هماهنگی) 5-ایجاد تمرین و کشاندن افراد به محل تمرین (بدون هماهنگی) 6-توهین به ماموران نظامی و انتظامی به هر دلیل 7-به حاشیه کشاندن ورزش پارکور 8-تمرین حرکات نمایشی بدون هماهنگی 9-غیبت بیش از 3جلسه تمرین 10-توهین به مربیان محترم کشور مخصوصا مربیان محترم پارکور خوزستان.

ب) از هرگونه نزاع و درگیری و بی احترامی به یکدیگر بشدت پرهیز نمائید، از توهین و ناسزا گویی به یکدیگر جدا خود داری نمائید، در صورت مشاهده بنا به وصف حال زمان، تنبیه و یا اخراج صورت خواهد گرفت.

قوانین بیمه: مبلغ 65000 ریال بایت بیمه 1 ساله که تاریخ انقضای آن با اتمام سال جاری برابر است، پس از بیمه شدن بازگشت مبلغ بیمه امکان پذیر نیست و قابل استرداد نخواهد بود.

قوانین شهریه : شهریه فعلی مبلغ 200000 ریال میباشد که بدلیل شناور بودن هزینه ها امکان بیشتر شدن تا سرحد 300000 ریال خواهد بود، این مبلغ جهت شهریه میباشد و پس از گذشت یه ماه از تاریخ پرداخت ، به مدت 1 جلسه فرصت دارید تا مبلغ شهریه را پرداخت نمائید در غیر اینصورت فرد دیگری جایگزین خواهد شد، پس از پرداخت شهریه ، در صورتی که بنا بدلایل شخصی قادر به ادامه تمرین نباشید، از مبلغ شهریه 15 درصد (130000 ریال) برداشت خواهد شد و مابقی برگشت داده خواهد شد، قابل ذکر است درصورتی که مبلغ شهریه را پرداخت نمائید و بنا بدلایل شخصی حدودا 3 جلسه غیبت کرده باشید، هیچ هزینه ای برگشت داده نخواهد شد، هزینه های اضافی از جمله مسافرت، اردوهای ورزشی، و تفریح های احتمالی برعهده خود فرد است.

حال درصورتی که شرایط و ضوابط بالا را خوب مطالعه کرده اید، و قصد ثبت نام در رشته ورزشی پارکور را دارید

 برای ثبت ناماینجا کلیلک کنید. قبل از کلیک این پائین را مطالعه کنید

{در فیلد نام ، نام و نام خانوادگی را قرار دهید} – { در فیلد ایمیل ، ایمیل خودتان را ثبت کنید} – { در قسمت آدرس وبلاگ /سایت ، در صورت داشتن وبلاگ یا سایت ، آدرس آن را درج نمائید} – {در قسمت عنوان –از کلمه ثبت نام استفاده کنید} – {در قسمت توضیحات : نام و نام خانوادگی – تاریخ تولد – آدرس محل سکونت – سابقه ورزشی و شماره تماس را با رعایت فاصله وارد نمائید} سپس کد امنیتی که در قالب عکس مشاهده میکنید را دقیق بنویسید و سپس ارسال را فشار دهید. پس از مدت حداقل 30دقیقه تا حداکثر 5 ساعت پیامک خوش آمد گویی به شماره شما ارسال خواهد شد.

برای مشاهده اعضاء فعلی پارکور اینجا کلیک کنید.

لطفا در فرم نظر سنجی پائین وبلاگ شرکت کنید. 

 

با تشکر پارکور اهواز

محمد غلامی

 

 وبسایت پارکور در اهواز ... برچسب‌ها: اکسین, پارکور اهواز, کفش پارکور, oxin, parkour ahwaz winx پارکور اهواز - Parkour Ahwaz; مطالعات ... سبک جدید پارکور اهواز _ وطنم تولدت مبارک; پارکوراهواز_نظرات ... ورزش پارکور چیست؟ | parkour | پارکور ... عین حال کامل از ورزش پارکور parkour ... bashim akhe manam kar mikonam ali az ahwaz ... و جو فهمیدم که توی اهواز هم پارکور ... وبلاگ ترفندهای کامپیوتر - وبلاگ ... XT3 Parkour Ahwaz ..... pause. cd..\.. cd

پارکور اهواز - Parkour Ahwaz پارکور اهواز - Parkour Ahwaz - مازین جهان از پی دیدار ... دزدی ممنوع، پارکوراهواز ... پارکور اهواز - Parkour Ahwaz - وبلاگ آموزش ... پارکور اهواز - Parkour Ahwaz ... پارکوراهواز_نظرات برخی عزیزان ; سبک جدید پارکور اهواز _ وطنم ... شهرنوردی |تمرینات پاركور |آموزش پاركور پارکور اهواز - Parkour Ahwaz - پارکوراهواز. پارکور, اهواز, تراسور, این, گروه, تمرین, سطح, 1390, های, شده ... Parkour ahwaz(XT3) | Facebook To connect with Parkour ahwaz(XT3), sign up for Facebook today. Sign Up Log In. Like میهن بلاگ - صفحه اصلی ورود » پارکور اهواز - Parkour Ahwaz. گروه پارکوراهواز » (پارکور اهواز(اکسین اولین وبسایت پارکور در اهواز ... برچسب‌ها: اکسین, پارکور اهواز, کفش پارکور, oxin, parkour ahwaz winx پارکور اهواز - Parkour Ahwaz; مطالعات ... سبک جدید پارکور اهواز _ وطنم تولدت مبارک; پارکوراهواز_نظرات ... ورزش پارکور چیست؟ | parkour | پارکور ... عین حال کامل از ورزش پارکور parkour ... bashim akhe manam kar mikonam ali az ahwaz ... و جو فهمیدم که توی اهواز هم پارکور ... وبلاگ ترفندهای کامپیوتر - وبلاگ ... XT3 Parkour Ahwaz ..... pause. cd..\.. cd

اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ،  پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، پارکور اهواز ، -

 

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 503 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پارکور اهواز: ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) بر شیعیان و سروران گرامی تبریک و تهنیت باد.

پارکور اهواز: سالروز حماسه 3خرداد مصادف با آزاد سازی خرمشهر همیشه قهرمان برملت شریف ایران گرامی باد. 

ما از جوانان نسل سومی هستیم اما نخواهیم گذاشت خاطرات شما در زیر خاکهای زمان مدفون شوند، یادت تمام سرداران جنگ گرامی باد

فتح خرمشهر (سوم خرداد 1361) در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود كه در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد. با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ كه فرزند از دست رفته خود را باز یافته است اشكهای شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد كردند. برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی كافی است بدانیم كه نیروهای  متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه‌ای به نیروهای خود دستورe91 داده بودند كه دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند. همچنین تجهیزات و امكانات دفاعی دشمن در این منطقه نشان می‌داد كه عراق خرمشهر را به عنوان نماد پیروزی خود در جنگ به حساب آورده و قصد داشته است به هر قیمت،‌ این شهر را در تصرف نیروهای خویش نگهدارد.

اگه دوست داری یسری به ادامه مطلب بزن

تراسور محمد غلامی بازدید : 529 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (2)

سکوت تا کی؟؟؟؟؟؟



خاندان رسول خدا از هر محبوبی محبوب‌تر است و اهانت به او از هر اهانتی موهن‌تر..
 
امروز باید جوشید و خروشید ،
تاسوعای ما امروز است ،
عاشورای ما امروز است ،
فاطمیه‌مان امروز است..
 
شمر هزار و سیصد سال پیش مرد ، شمر امروز را بشناس!!
اهانت شاهین نجفی ملعون به امام هادی(ع) آغاز این جریان نیست ،که ثمره یک شجره خبیثه است…
ماجرایی که مدت ‌هاست ادامه دارد و خبرهایش از گوشه کنار به گوش می‌رسد ،
و ما همچنان سر در گریبان خود فرو برده و هر از چند گاهی در پی مرگ و درودی سیاسی سربرمی‌آوریم.
آنگاه که رگ گردن ‌ها در اهانت به شخصیت ‌های سیاسی متورم می‌شود و امضا روی امضا می‌آید،
این دیگر نقل طرفداری و مخالفت فلان جناح سیاسی نیست!!
دیگر وقت از نامه و نامه ‌نگاری هم گذشته است که اگر هزاران امضا هم جمع شود افاقه نخواهد کرد؛
حال که آتش به انبار باروت افتاده است باید انفجاری کرد که صدایش جغرافیای تاریخ را بگیرد!
تراسور محمد غلامی بازدید : 395 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

با عرض سلام

به سایت پارکور اهواز خوش آمدید.

گروه پارکور اهواز حدود ۴ سالی است که تمرینات خود را در سطح شهر اهواز شروع کرده است و توانسته این ورزش را در سطح شهر ترویج دهد ،

من محمد غلامی مربی پارکور اهواز در خدمت همه همشریان عزیز هستم و از علاقه مندان به این ورزش دعوت میکنم تا در گروه ما فعالیت خودشون رو شروع کنند.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ پارکور اهواز یسری بزنید و اطلاعات کسب کنید.

 

با تشکر فراوان

تراسور محمد غلامی

پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 657 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سلام عرض میکنم

کلیپ فستیوال پارکور دزفول به همت دوست عزیزم مهرداد رکنی، آپلود شده و دوستان عزیزی که قصد دانلود اون رو دارند میتونند به سایت پارکور دزفول مراجعه نمایند و یا به ادامه مطلب یه سری  بزنند .

با تشکر

تراسور محمد غلامی بازدید : 379 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

وقتی من و مرتضی حسینی و پویا نورعلی تو اهواز پارکور کار میکردیم، اون موقع کجا بودید و به چی فکر میکردید؟، زمانی که تو اهواز کسی نمیدونست پارکور چیه ما 3 تا کار میکردیم ، وقتی به ما میگفتند دزد شما کجا بودید و پشت ما باشید؟، وقتی گفتند شما شیطان پرستید شما کجا بودید کمکمون کنید؟ ، وقتی برای بار اول کاملا علنی تو شهر تمرین میکردیم، که حالا راه رو واسه شما وا کردیم که راحت بتونید تمرین کنید، راحت تبلیغ کنید، راحت آموزش بدید، راحت هنرجوی پارکور دعوت کنید و این همه آسایش داشته باشید، جای قدر دانی سنگ به کوزمون میزنید؟، توهین و فوش میدید؟، یادتون نره یروزی کسی شمارو نمیشناخت و حالا به اسم اینکه شاگرد احسان بودید دارید راحت تبلیغ میکنید ، تیم درست میکنید و هنرجوی پارکور جذب میکنید،

من تاحالا هیچ حرفی نزدم چون واسم اهمیتی نداره  کی تیم میزنه و کی داره پارکور کار میکنه، ناراحتیم ازینه که دارید اسم اهواز رو تو کل کشور خراب میکنید، به کسایی دارید توهین میکنید که با اسم و آموزش اونها الان به این رتبه رسیدید، من توی این پستم اسم هیچ کس رو نمیارم ، و اگه ببینم تکرار بشه و کسی بخواد با اسم من بازی کنه و یا اسم اهواز رو خراب کنه باهاش برخورد جدی میکنم، این تهدید نیست، من وظیفه دارم که توی اهواز پارکور کار کنم و در حد توانم به دیگران یاد بدم، من همینجا اعلام میکنم با هیچکس هیچ مشکلی ندارم ، و نداشتم ،  اگه کسی از این به بعد بخواد حاشیه سازی کنه ، کسی رو با کسی بد کنه و یا به کسی توهین کنه، دیگه حرمتی واسش نگه نمیدارم،

عذر میخوام از لحن سنگین حرفهام، من وظیفه دارم حاشیه هارو ببرم و اگر کسی به فکر پیشرفت خودشه ، باشگاه ژیمناستیک زیاد هست ، بره اونجا و حسابی تمرین کنه اما پیشرفتش رو به رخ کسی نزنه چون این اسمش گروه نیست و این یعنی غرور کاذب.....، خیلی از دوستان میدونند، همینجا هم میگم، شاید تا چند مدت دیگه نه من شمارو ببینم و نه شما من رو، هرچند این موضوع دندون خیلی هارو تیز کرده،  تراسورهای گروهم و اسمی که واقعا به پاش زحمت کشیدم و معرفیش کردم ، اما این رو بدونید که راه به جایی نمیبرید.

چه من باشم و چه نباشم، پارکور اهواز به جایگاه خودش میرسه.........

دلم واسه اون روزایی که من و مرتضی حسینی ، روح الله و نادر و بهرام تو اوج صمیمیتمون کنار هم پشت هم تمرین میکردیم بدون اینکه قصد و قرضی داشته باشیم تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنگ شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده.

یاد اون دوران بخیر که چه زود تموم شد.

امضا

محمد غلامی

پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 549 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
حاشیه جلب توجه نمیکند زیرا دور ریختنیست، لطفا حاشیه سازی نکنید، خدمت دوستان عزیز پارکور کارم سلام عرض میکنم، ازینکه بعد از فستیوال پارکور دزفول، تمرین رسمی نذاشتم و بیشتر با چندتا از عزیزان تمرین کردم صمیمانه عذر میخوام،دوستان عزیز کل پیام ها و شماره های اعضای جدید حذف شد، ثبت نام ترم تابستانی پارکور اهواز شروع شد،مدارک مورد نیاز، 2قطعه عکس و 2 کپی شناسنامه، ۶۵۰۰۰ریال جهت بیمه ۱ ساله پارکور، مبلغ ۲۰۰۰۰۰ریال جهت شهریه باشگاه پارکور،دوستانی که علاقه مند هستند پارکور را به صورت حرفه ای آموزش ببینند، میتوانند، از طریق همین وب و یا ارسال مدارک عمومی (نام و نام خانوادگی، سن، تجربه ورزشی و آدرس محل سکونت، بهمراه شماره تماس) را ارسال نمایید، ثبت نام محدود است و در صورتی که تعداد به حد نصاب برسد از پذیرش هنرجوی پارکور معذوریم، ضمنا حداکثر تا ۲۴ ساعت پیامک تایید ثبت نام به شماره ثبت شده ارسال خواهد شد و از زمان و مکان تمرین آگاه خواهید شد،قابل ذکر است محل باشگاه پارکور اهواز، واقع در زیتون کارگری است.امضاتراسور محمد غلامیپارکور اهواز
تراسور محمد غلامی بازدید : 359 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
واسه خیلی ها سوال شده که چطور این همه باز دید کننده هست اما نظری نمیذارند؟از خودت شروع کن، هرچی دوست داری بنویس، نظر خصوصی نده، حرفهای چیز دار هم نزن ، خلاصه هر چیزی که دوست داری همه بخونند بنویس.امضا محمد غلامی
تراسور محمد غلامی بازدید : 393 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کی یادش مونده چند سال پیش رو ؟

وای وقتی صحبت از این متن از خبر گذاری برنا میشه ، کسی نمی دونه محمد غلامی کیه

خیلی جالبه دوستان خودم این مطلب رو واسم میفرستن که بدونن محمد غلامی کیه؟

http://farzad-parkour.blogsky.com/pages/y-or-n/

یه سری به این وب بزنید تا یادتون نره محمد غلامی کیه؟

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 399 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با عرض سلام

مطالب ما ارزش زادی دارند لطفا حق مارو زیر پا له نکنید.

سایت های زیادی متاسفانه برای بالا بردن ترافیک سایت خود مطالبی رو که با کلی تحقیق بدست می آورم رو خیلی راحت میبرند و کپی میکنند و یا توی تگ سایت خودشون میگذارند، دوستان عزیز در صورتی که از مطالب ما کپی برداری مکیند لطفا در انتها منبع و آدرس وب مارو قرار بدید تا حق کسی ضایع نشه.

منبع :گروه پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 473 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سلام

به خاطر نبود دو ماهی ما ازتون عذر میطلبم

امروز با یه سری کلیپ اومدم که مربوط به فری رانرا و گروهای معروفه امیدوارم که لذت ببرید در ضمن از اینکه کیفیت کلیپ ها پایینه عذر میخوام خودتون که میدونید کلی طول میکشه آپلود شه!

اولین کلیپ مربوط به گروه 3run هست که خیلی قشنگه

                                                                دانلود

 

کلیپ دوم از فری رانرای معروف روسیه هست Erik Mukhametshin و Gisych Alexandr

                                                                  دانلود

 

کلیپ سوم از سباستین فوکانه(موسس فری رانینگ)

                                                         دانلود

 

کلیپ چهارم کلیپیه که بهترین تراسور های سراسر دنیاس.خیلی قشنگه حتما ببینید

                                                                  دانلود

 

پنجمین کلیپ هم  از بهترین فری رانرهای جهانه که باعث شده کلیپ خیلی قشنگی بشه(حتما ببینید)

                                                              دانلود

بازم از اینکه کیفیت پایینه عذر میخوام

تراسور محمد غلامی بازدید : 235 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تو این شماره بیشتر اختصاص به پارکور دختران ایران داره.امیدواریم فرهنگ پارکور تو ایران جا بیفته

                  

                                                            دانلود مجله

تراسور محمد غلامی بازدید : 275 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کلیپ حوادث در پارکور...!

از اونجایی که پارکور ورزش مفرح و در عین حال خطرناک و پرحادثه ای هم محسوب میشه،

امروز براتون یک کلیپ از اتفاقات که برای تراسور ها در حین تمرین رخ میده گذاشتیم.

به همین دلیل هست که به دوستانی که تازه کار هستند،توصیه میشه،کاری رو سرخود و

بدون آمادگی بدنی و به صورت انفرادی و بدون مربی انجام ندید...!

حتی تراسورهای حرفه ای هم دچار آسیب دیدگی های شدید میشن،پس هرچی بیشتر تمرین کنید،

خودتون رو از خطر آسیب دیدگی های جدی،دور کردید..


دانلود با فرمت wmv

دانلود با فرمت ۳gp

تراسور محمد غلامی بازدید : 281 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با کسب اجازه از اساتید محترم پارکور

1 پارکور رو تعریف کن؟
پارکور تعاریف زیادی دارد، هنر جابجایی، شهر نوردی، پرش های بلند، دیوار نوردی، دو آزاد و...
 
2 پارکور چه مزایایی دارد؟
 تقویت قوه جسمانی و بالا بردن تمرکز، آمادگی کامل جسمانی، تقویت عضلات پا، تسریع در تصمیم گیری، کنترل هیجان،  کنترل اعصاب، هماهنگی بدن با مغز، بالابردن توانایی های بدن، از بین بردن ترس، تسلط بر محیط، کاهش استرس، تعادل فشار خون، کاهش قندی بدن، از بین برنده چربی، کنترل فشارهای عصبی، احساس آرامش و... 
3 پارکور سن و سال هم میشناسد؟
سن و سال در پارکور مطرح نیست بلکه نوع تمرین برای هر سن مهم است زیرا برخی تمرینات مناسب برخی سنین نیست و باعث آسیب رساندن به بدن میشود.

4 پارکور به بدن آسیب میرساند؟
فلسفه پارکور یعنی اینکه هر مانعی رو بدون کوچکترین آسیبی پشت سر بگذاریم، پس اگر کسی آسیب ببیند مربوط به آن است که آمادگی جسمانی مناسبی ندارد و یا اینکه برخی حرکات پارکور را به اشتباه آموخته است و یا اینکه برخی حرکات را که ریسک بسیار بالایی دارد را انجام داده که باعث آسیب رسیدن به بدن خود شده است. 
5 پارکور ربطی به بدل کاری دارد؟
بدلکاری شاخه ای از پارکور نیست، اما یک تراسور میتواند بدلکار هم باشد به شرط آنکه قوانین طبیعی برخورد را بداند و قبلا نیز تمرین کرده باشد و آمادگی قبلی آن حرکت بدلکاری را بداند.

6 پارکور یک ورزش رزمی است؟
شاید بتوان گفت، پارکور، تلفیقی ا ست از تمام ورزش ها، ژیمناستیک، اسکیت بورد، ورزش های رزمی و ...

7 پارکور جزء ورزشهای Extreme(هیجانی) محسوب میشود؟
پارکور جزء ورزشهای هیجانی نیست اما میتواند باشد، اما در اینصورت ریسک حرکات را باید بالا برد یعنی حرکاتی رو انجام دهیم که هیجان بسیار زیادی را به ما بدهد که البته در این حالت به زنده بودن نباید فکر کرد، البته لطفا این مطلب را جدی بگیرید که هیجان در پارکور کار هر کسی نیست.

8 پارکور در چشم مردم آیا یک ورزش است؟
تلاش های زیادی شده که این ورزش رو به همگان معرفی کنیم ، البته من جزء کوچکی از پارکور ایران هستم، اساتید محترم در سطح کشور تلاش های زیادی کردند تا دید مردم نسبت به این ورزش عوض بشه، اما نسبت به قبل اوضاع خیلی بهتر شده. 
9 پارکور چه ارتباطی با شیطان پرستی دارد؟
متاسفانه سوژه سال های قبل بسیاری از افراد تازه به دوران رسیده این بوده است که پارکور، وسیله ای است برای ترویج شیطان پرستی، پارکور به انسان احساس آزادی محیطی میدهد، تراسور دیوار ها و موانع را دیگر نمیبیند و تنها مقصد خود را میبیند و برای رسیدن به آن از حرکاتی که مدت ها آنها را تمرین کرده استفاده میکند، شیطان پرستی یک فرهنگ غرب گرایانه است اما ما تلاش کرده ایم تا پارکور ایرانی را پایه گذاری کنیم، زمان تمرین هیچ مسئله ای جز تمرین بازگو نمیشود، دوستان دور هم جمع میشوند و توانایی های خود را قدرت میبخشند، و یاد میگیرند همانگونه که موانع را پشت سر میگذارند، مشکلات زندگی را نیز پشت سر بگذارند.    
10 پارکور بدرد زندگی هم میخورد؟
بدون تردید میگم که بله، همانگونه که انسان به آب و غذا نیازمند است به پارکور هم نیاز دارد، پارکور مانند قرص آرامش بخش بدن است، تراسور زمانی که تمرین میکند ذهن خود را از تمام پلیدی ها و مشکلات پاک میکند و بروی حرکت موردنظر تمرکز میکند، سرعت تصمیم گیری در برخورد با مشکلات بالا میرود، تراسور خود را وابسته به مسیر صاف و هموار نمیبیند هرکجا مشکلی باشد راه حل مقابله با آن را سریع پیدا میکند. 
11 پارکور چه فرقی با رشته های رزمی داره؟
بیشتر کسانی که رزمی کار میکنند منتظر آن هستند که توان خود را مورد آزمایش قرار دهند و مدتها تمرین میکنند تا برای مسابقات آماده شوند، اما پارکور تنها ورزشی است که تمرین کردن و آزمایش بدنی آن باهم است، یعنی شما در هنگام تمرین زمانی که قصد بالا رفتن از دیوار را دارید درصورتی که از دیوار بالا رفتید میفهمید که قدرت بدنی خوبی دارید، اما زمانی که قادر به بالا رفتن نبودید مجبورید که تمرین کنید تا این توان را بدست آورید،
 
11 سوال و 11 پاسخ، نظر شما مورد اهمیت است، لطفا به این پست نمره بدهید.
با تشکر
امضا
محمد غلامی (احسان)
گروه پارکور اهواز

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 323 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پارکور اهواز – پارکور را معنی کنیم

شاید امروز در سطح شهر و یا پارک‌ها کسانی را دیده باشید که به‌صورت انفرادی و یا گروهی از سکوها می‌پرند، از موانع عبور می‌کنند و حركت‌های نمایشی زیبایی انجام می‌دهند. این حرکت‌ها نمایشی و بی‌هدف نیستند و در دنیا به عنوان ورزشی به نام پارکور (parkour) شناخته می‌شوند؛ ورزشی‌که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
 امیر حسین ایمانی از سال 1381 و زودتر از بقیه گروه، پارکور را شروع کرده است. بقیه افراد گروه هم سه یا چهار سال پیش پارکور را شروع کردند. همه آنها دارای سابقه ورزشی هستند. در حرف هایشان می‌گویند که تلاش کرده‌اند پارکور را متناسب با فضای شهر و محیط اشاعه بدهند و پارکور را به صورت ایرانی آن درآورند و این بود شروع تولد پارکور در ایران.

* پارکور از کجا و چگونه شکل گرفت؟
امیر حسین ایمانی: «پارکور به معنای خاص آن، توسط «ریموند بل» که یک سرباز فرانسوی در جنگ ویتنام بود، پایه‌گذاری شد. او  و همراهانش در‌پی به‌وجود آوردن یک روش مناسب برای «تعقیب و فرار» بودند. این فعالیت‌ها، سرانجام توسط فرزندش «دیوید بل» ادامه پیدا کرد. دیوید بیشتر عمر خود را برای پیشرفت این ورزش صرف کرد و اسم پارکور را برای آن انتخاب كرد. او و دوستانش، از جمله «سباستیان فوکان» که مشهورترین آنهاست، با آموزش‌های ریموند بل، این ورزش را از ترکیب ورزش‌های مختلفی مانند ژیمناستیک و با هدف کمک کردن به دیگران در مواقع اضطراری، در اطراف شهر پاریس به وجود آوردند.»
آرمان خاشعی: «بعد از پیدایش پارکور هم افرادی که کارهای ژیمناستیکی و ورزش‌های خیابانی انجام می‌دادند (که بیشتر هم حالت تفریحی داشت) شاخه‌ای در پارکور به وجود آوردند به نام «دو ‌آزاد» که در ابتدا دو آزاد و پارکور مفهوم یکسانی داشتند، اما در ادامه از هم جدا شدند. در پارکور شما باید به سریع‌ترین شکل از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروید، اما در دو آزاد زیبایی حرکت مهم است و اصراری نیست که  سریع‌ترین حرکت را داشته باشید. در دو آزاد بیشتر حرک‌های ژیمناستیکی اضافه شد.»
* حرکت‌ها در پارکور چگونه است؟
ایمانی: «در پارکور هم مانند تمام ورزش‌ها حرکت‌هایی وجود دارد که هر شخص باید در ابتدا آنها را خوب یاد بگیرد، اما مانند دو آزاد نمایشی نیستند. مثلاً حرکت «فرود» که انواع مختلفی دارد، مهم‌ترین بخش پارکور است؛ چون بعد از انجام حرکت‌های مختلف باید با فرود مناسب، فشار و ضربه به پاها را کنترل و کم کرد. و یا حرکت‌ پرش که شامل پرش از یک نقطه به نقطه دیگر است، با توجه به شرایط پرش و نوع آن، انواع مختلفی دارد، بدون حضور مربی و گذراندن دوره‌های آموزشی، انجام این حركت ها - آن هم در جاهای غیر استاندارد - بسیار خطرناك است.

* آیا ورزش پارکور مثل ورزش‌های دیگر به‌صورت مسابقه هم برگزار می‌شود؟
میلاد جعفری: «پارکور رقابت و مسابقه ندارد، تنها علاقه است که فرد را برای ادامه دادن پارکور تشویق می‌کند. در این ورزش مسابقه نمی‌دهی، مدال نمی‌گیری، مقام نمی‌آوری، بلكه تنها با توانایی جسمی و فکری خودت آشنا می‌شوی.»
امیرحسین متین: «در پارکور هر کس به اندازه توانایی‌اش باید از خودش انتظار داشته باشد و نباید در فكر این باشد كه بخواهد توانایی‌ خود را به دیگران اثبات كند. حتی برای سرگرم کردن دیگران و انجام کارهای نمایشی هم نباید پارکور کار کرد. اساس شکل‌گیری پارکور مسابقه نیست، بلكه علاوه بر ورزش بودن، برای استفاده در شرایط خاص و حیاتی زندگی است؛ مثلاً در هنگام بروز حادثه برای نجات جان یک انسان و...

* چرا پارکور کار می‌کنید؟
احسان دادفر: «با این ورزش احساس می‌کنم كه کاملا آزاد هستم و به چیزی و جایی تعلق ندارم، این برایم لذت بخش است.»
ایمانی: «به این دلیل پارکور را دوست دارم که یک ورزش کاملاً شخصی است؛ کسی برای شما تعیین نمی‌کند که چکار انجام بدهید. ورزشی است که کاملاً با درون انسان ارتباط دارد.»
آرمان خاشعی: «بخش فکری پارکور برایم لذت‌بخش است. تمام موانعی که در سطح شهر می‌بینیم ذهن را خلاق می‌کند. تعادل بین منطقی بودن و ریسک‌کردن در پارکور زیبایی خاصی به آن داده است. باید آن‌قدر منطقی باشید كه حركت بی‌موردی انجام ندهید و وقتی كه توانایی كاری را ندارید نباید ریسك كنید تا آسیب ببینید. موانعی که قبلاً برایم عادی بود، الان برایم معنا پیدا کرده اند.»
امیرحسین متین: «انرژی‌ام را تخلیه می‌کند . در پارکور هرکس توانایی‌هایش را می‌شناسد و از آنها استفاده می‌کند.»
* چگونه می توان پارکور را شروع کرد؟
خاشعی: «کسانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند با دیدن فیلم‌ها و سایت‌ها، اطلاعاتی را از این ورزش به‌دست بیاورند و با آن آشنا شوند . باید بدن آماده‌ای داشته باشند و به جای هیجان و یا لذت انجام دادن کارهای سخت، اول زیر نظر افرادی که تجربه خوب و حرفه‌ای در این ورزش دارند، آمادگی اولیه را پیدا کنند و بعد حرکت‌های پیچیده‌تر را یاد بگیرند.»
ایمانی: «پارکور اصلاً محدوده سنی ندارد، هم به صورت گروهی و هم انفرادی انجام می‌شود.»
دادفر: «ورزشی است که خودنمایی ندارد. در بین کسانی هم که این ورزش را کار می‌کنند نه برتری‌ای وجود دارد و نه رئیسی.»
میلاد جعفری: «پارکور هنر حرکت کردن است.»
خاشعی: «پارکور یک جورهایی روش زندگی است؛ مواجه شدن با موانع و گذشتن بدون ترس نمونه‌ای از برخورد با مشکلات زندگی است. البته نباید فراموش کرد،پارکور بدون خطر هم نیست، به همین دلیل باید برای آغاز این ورزش بدنی آماده و انعطاف‌پذیر داشته باشید. از همان آغاز تمرین‌ها باید از وسایل ایمنی استفاده كرد. همچنین بدون حضور مربی و طی دوره‌های آموزشی این رشته، انجام حركت‌های این ورزش می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری داشته باشد. بهتر است ابتدا یك محل مناسب برای آموزش پیدا كرد و بعد حركت‌های ورزشی را شروع كرد.

منبع hamshahrionline.ir

با تشکر

امضا

محمد غلامی (احسان)

گروه پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی بازدید : 427 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با سلام

خواهر خوبم توی وبلاگش عکسهای زیبایی رو از پارکور به معرض نمایش قرار داده من فقط عکس خودم رو میذارم توی این وبلاگ مابقیه رو برید و از توی وبلاگی که لینکش رو پائین میذارم ببینید. لطفا نظر فراموش نشه.

 

 

برای مشاهده کلیه تصاویر به اینجا کلیک کنید.

تراسور محمد غلامی بازدید : 441 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با عرض سلام

با کسب اجازه از اساتید محترم پارکور در ایران.

این روزهای اهواز، حال و هوای بهاری زیبایی دارد، خارج از اینکه حساسیت های فصلی و آلرژی به این فصل خیلی هارو آزار داده اما گروه پارکور اهواز توان خود را برای اجرای هرچه تمام تر و ایفای نقش بهتر در فیلم آخرین فستیوال نهاد.

فیلم آخرین فستیوال به کارگردانی حسین مرشدیان، زندگی 4 تراسوری است که با وجود سختی های فراوان محیط اطراف خود، دست از پارکور نمیکشند و تمرینات خودرا ادامه میدهند، گریزهای خیابانی، پرش از روی پل، و....... حرکاتی که در کلام قابل وصف نیستند، با اینکه بیشتر صحنه هارو دیدم و از نزدیک شاهد بودم اما بازم منتظرم تا فیلم کامل این مجموعه رو ببینم.

بازیگران: ایوب آزاد اندیش در نقش حسین ، مهرداد رکنی (دزفول) در نقش رامین ، امیر حسین علم در نقش سامان ، سید حسین خلف زاده در نقش مهران ، احمد ربیهاوی در نقش احمد، با تشکر فراوان از کلیه عوامل پشت صحنه و کسانی که در پیشبرد این فیلم یاری نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی مینمائیم.

با تشکر فراوان

پارکور اهواز

تراسور محمد غلامی (احسان)  

تراسور محمد غلامی بازدید : 519 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قابل توجه علاقمندان به رشته ورزشی پارکور می رساند:


  در راستای  معرفی این رشته در سطح استان خوزستان (شهرستان شوش دانیال ) با همکاری

  تراسور علی سرخه (شوش دانیال)  / مهرداد رکنی (دزفول ) / احساس غلامی (اهواز)/ و آقای

 پوریا (ساوه ) در نظر دارد فستیوالی را در سطح شهرستان شوش دانیال برگزار کند.

علاقه مندان در 2 رشته ورزشی پارکور و بریک دنس میتوانند جهت شرکت در این فستیوال حداکثر تا تاریخ 1391.04.01 با شماره  09169418545 تماس حاصل نمایند ودرصورت دارا بودن شرایط و ضوابط خاص فستیوال، نام گروه آنها بعنوان شرکت کننده فستیوال ثبت خواهد شد، قابل ذکر است تاریخ فستیوال  1391.04.15  در شهرستان  (شوش دانیال )  در ویندی پارک خواهد بود ، اطلاعات تکمیلی در مورد فستیوال در پست بعدی به عموم نمایش درخواهد آمد .

با تشکر تراسور علی سرخه

منبع : http://shushtp13.blogfa.com/post-13.aspx

گروه پارکور اهواز

تراسور احسان

تراسور محمد غلامی بازدید : 447 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
باسلاماین روزها درشهر هیاهوی تعریف حرکات ما در سکانس های فیلم آخرین فستیوال به گوش میاد.منتظرم تا اولین کسی باشم که فیلم آخرین فستیوال رو میبینم.نظر بدید تا در پست بعدی ازین فیلم کمی تعریف کنم.باتشکرپارکور اهوازتراسور احسان
تراسور محمد غلامی بازدید : 501 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
باسلاممقدمات ساخت فیلم کوتاه " آخرین فستیوال" به کارگردانی حسین مرشدیان، چند روزیه که کلید خورده و چندتا از اعضای تیم پارکور مثل امیرحسین علم، سیدحسین خلف زاده ، احمد ربیهاوی، و مربی محترم دزفول مهرداد رکنی ایفای نقش میکنند.منتظر باشید.
تراسور محمد غلامی بازدید : 201 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با عرض سلام

بابا این احسانه چیکار کرده ، چقدر بهش نظر میدید، الانم که فکر کنم داره میاد اهواز و  تو راهه، من دوستشم و توفیق مطلب نوشتن نصیب من شده، چه حال باحالی دارم وقتی فکر میکنم از هرجایی این مطلب رو میخونند،

انتظار ها به پایان رسید،

فردا 10/1/1391 ساعت 16:30 فستیوال پارکور خوزستان برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند جهت تماشای این فستیوال به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

دزفول - زیر پل جدید ، پارک رعنا ساعت 16:30

با تشکر فراوان

از طرف دوست احسان :-)

..::حسن::..

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 565 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 میتینگ گروه های خوزستان

دیروز و امروز بچه های پارکور اهواز  مهمان بچه های پارکور دزفول شدند.

روز 5شنبه مورخ 90/12/17 گروه پارکور اهواز ساعت 15 وارد شهر دزفول شدند، و مهمان نوازی گروه پارکور دزفول مارا شرمنده کرد، ساعت 21 دیشب وارد باشگاه شدیم و با گروه پارکور دزفول تمرین کردیم.

امروز قرار گذاشتیم که یه میتینگ بین گروه های پارکور خوزستان برگذار کنیم،

گروه های شرکت کننده:

گروه پارکور اهواز XT3

 

گروه پارکور دزفول PDM

 

گروه پارکور شوش TP13

 

با تشکر فراوان

گروه های پارکور خوزستان

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 565 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فستیوال امسال گروه های پارکور خوزستان ، به شما :

دوستان عزیز، فستیوال پارکور خوزستان  بزودی برگزار خواهد شد ،

خوزستانی های عزیز در عید 91 مهمان پارکور کاران خواهند بود،

یکی از برنامه های پارکور در خوزستان برگزاری  فستیوال  است.

زمان و مکان دقیق فستیوال از طریق همین وب سایت به آگاهی عموم خواهد رسید.

این فستیوال به همت  مهرداد یکی از مربیان عزیز خوزستانی  برگزار  میشود،

گروه های عزیز پارکور میتونید از طریق همین وبلاگ تیم خودشون رو وارد فستیوال کنند.

شماره تماس مهرداد (دزفول) _ 09168419093

با تشکر فراوان

از طرف مهرداد مربی محترم پارکوردزفول

احسان پارکور اهواز

پارکور خوزستان

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 677 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت خواهران و برادران رزمی کار

از کسانی که  در رشته های مختلف کاراته ، سبک های کنترلی،  کمر بند مشکی یا دان دارند ،برای اعطای درجه معادل با کمر بند خود و همچنین اعطای نمایندگی سبک وادوکای در جای جای استان خوزستان ، دعوت میشود ، 

ابتدا مدارک اولیه شامل

نام و نام خانوادگی ، درجه و تاریخ دقیق دریافت مدرک ، نوع سبک کاراته،  آدرس محل سکونت،  شماره تماس

اطلاعات کافی تر در پست بعدی

با تشکر فراوان

نمایندگی سبک وادوکای استان خوزستان

سنسی مهدی شاکری

 

تراسور محمد غلامی بازدید : 733 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



Parkour 04 Screenshot
Parkour 04
Created by Pave1
2565 Downloads
Votes: 28Give a vote
File size: 43 Kb

Download theme file





Parkour Theme Screenshot
Parkour Theme
Created by Chidori Kaname
477 Downloads
Votes: 9Give a vote
File size: 592 Kb


Download theme file





Parkour 06 Screenshot
Parkour 06
1168 Downloads
Votes: 41Give a vote

File size: 149 Kb


Download theme file




Parkour Screenshot
Parkour
Created by Ninja
1293 Downloads
Votes: 34Give a vote

File size: 735 Kb


Download theme file





Parkour Screenshot
Parkour
Created by Ade Saepul Mugni
1273 Downloads
Votes: 26Give a vote

File size: 363 Kb


Download theme file




Parkour 02 Screenshot
Parkour 02
Created by Vitaxa68
6874 Downloads
Votes: 73Give a vote

File size: 499 Kb


Download theme file


Parkour 01 Screenshot
Parkour 01
6398 Downloads
Votes: 9Give a vote

File size: 687 Kb



تراسور محمد غلامی بازدید : 1113 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (8)

خب!برای شروع مود پارکور و طریقه ی نصبشو توضیح میدم!
شما اول باید خود مود رو از اینجا دانلود کنید...وقتی دانلود کردید فایل زیپ رو اکسترکت کنید.
3 تا فولدر هستش که شما فولدر 2 رو فقط لازم دارید!فایل موجود توی فولدر 2 رو در Gta san andreasanims کپی کنید.
حالا شما به برنامه ی CLEO 3 نیاز دارید.از اینجا دانلود کنید.این برنامه رو در محل نصب بازی نصب کنید.وقتی نصب شد باید در محل نصب فولدری به اسم CLEO ایجاد شه.
در مرحله بعدی این فایل رو دانلود کنید.سپس محتویاتش رو در فولدر CLEO (الان نصب کردیم) کپی کنید!
خب تمومه! تجربه پارکور به صورت مجازی رو میتونین انجام بدید!

حرکتاش مونده فقط:

در حالتی که ایستادید کلیک چپ رو بزنید:
حرکت بک فلیپ نرمال>>>



در حالی که میدوید(Sprint که با Space bar انجام میشه) C رو بزنید:
بک فلیپ بلند:


در حال دویدن(اسپرینت) دو بار پریدن رو بزنید(Shift):
حرکت فرانت فلیپ بلند

در حال ایستاده C رو بزنید:
روی دست بایستید


این حرکتای نمایشی بود!حرکتای دیگه خودکاره! مثلا از ارتفاع پریدن:


رول زدن و دیوار رو گرفتن هم توضیح نمیخواد!

درصورت بروز هرگونه مشکل در قسمت نظرات بگویید حتما بررسی خواهد شد.

با تشکر phoenix

تراسور محمد غلامی بازدید : 189 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سلام
ببخشید خیلی وقته آپ نکردم،  اما امروز با یه هدیه کوچیک اومدم
کلیپ پارکور اهواز دی ماه 1390


لینک دانلود مستقیم xt3parkour

این کلیپ به همت دوست عزیزم پویا شکیبایی ساخته شده ولی فایل اصلیش حجمش حدودا 200 مگابایت بود ، مجبور شدم کانورت کنم تا به حجم 12 مگابایت رسید.
تو این کلیپ خیلی از بچه ها هستند ،
علی عبدالخوانی ، پویا شکیبایی، میثم ماندنی ، ادریس باجولی، دانیال دغاغله ، امیرحسین علم ، محمدصادق ساکی، رضا الهایی سحر، محمد حسین اسکندری، مهرداد هواخور، محمد و احمد ربیهاوی ، و احسان که خودمم هستم
اگر دانلود کردی یه نظر بذار لطفا، دلم واسه نظراتتون تنگیده، بیشتر واسه ثبت نام میان کامنت میذارید ،بابا  نظر بدید ، 

فعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا تا بعد.......
تراسور محمد غلامی بازدید : 583 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دهه فجر بر ملت شریف ایران مبارک باد


دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری


دههفجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایرانو بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجراسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده وبی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامیوجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان ورعیت » بود وپادشاهان احساس می‌كردند كه فاتحینی هستند كه بر مردم غلبهیافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطعكردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم راعلیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند. دهه انقلاب ازرشحات اسلام است و آئینه ای است كه خورشید اسلام در او درخشید و این دههباید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیحباید با طراوت و تازه كرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغضو عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستیهمچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید كلیه مساجدفعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام وپیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند. صداوسیما باید فیلمها و سریالهایتلویزیونی و برنامه هایی بمناسبت دهه فجر تهیه كند كه یادآور خاطره هایخوش انقلاب باشد و حضور همه جانبه ی مردم و حل شدن آنان را در دورانانقلاب نشان دهد.

منبع:

تبیان اصفهان




تراسور محمد غلامی بازدید : 597 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاوا

دانلود بازی موبایل :Parkour Challenge که این بازی موبایل توسط Nextwave در سال ۲۰۱۱ برایگوشی دارای سایز تصویر ۲۴۰×۳۲۰پیکسل عرضه شده است که این بازی موبایل رامی توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاوا

دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاوادانلود فایل

دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاواپسورد فایل : www.fardamobile.com
دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاواحجم فایل : ۳۰۵ کیلوبایت
دانلود بازی موبایل ورزشی Parkour Challenge با فرمت جاواگردآوری: تهران۹۸

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سایت گروه پارکور اهواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با پارکور چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 2,399
  • بازدید سال : 25,263
  • بازدید کلی : 133,576
  • کدهای اختصاصی